Základní podmínkou pro funkčnost facilitace je naprostá nestrannost facilitátora. Jestliže je facilitátor zástupcem některé ze zúčastněných stran nebo názorových proudů, bývá během jednání takřka nemožné vyhnout se pokusům o zpochybnění jeho nestrannosti, a tím diskreditaci celého jednání a jeho výsledků.
Využitím naší nabídky získáte služby zkušených nezávislých facilitátorů, kteří vám během porady nebo skupinového jednání umožní soustředit pozornost, energii a čas na řešení pouze věcných stránek problému, a tím také efektivně nalézat jejich řešení.
Nabízíme vám využití facilitace:
V rámci vnitřní komunikace vaší firmy nebo společnosti.
Zejména při organizaci pravidelných i mimořádných porad a vícestranných jednání. Součástí našich služeb je nejen vlastní facilitace jednání, ale i příprava plánu porady. Výsledkem facilitované firemní porady je kromě vlastního naplnění stanovených cílů porady dále:- zvýšení produktivity a efektivnosti skupiny
- zlepšení komunikace ve skupině
- zvýšení pocitu zodpovědnosti za realizaci rozhodnutí
- zvýšení pocitu sounáležitosti se skupinou
- odhalení a vyřešení případných konfliktů ve skupině
Při komunikaci vaší firmy s vnějším prostředím.
Skupinová jednání s institucemi státní a obecní správy, se zájmovými skupinami, obchodními partnery atd. Velkou předností facilitace v těchto případech, kromě výše uvedených výstupů, jsou nástroje na usměrnění případných problémových účastníků jednání a odhalování jejich skutečných zájmů.Jakékoli bližší informace o možnostech facilitace a jejího použití v rámci efektivní komunikace vaší firmy můžete získat také prostřednictvím naší nepřetržité služby na telefonním čísle 775 232 276.